Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 45 przyjmuje podania i wnioski interesantów. Pisma można składać osobiście lub korespondencyjnie na adres siedziby Szkoły .Podanie powinno zawierać co najmniej: wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie, podpis oraz odpowiadać innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Pisma w formie elektronicznej kierowane do szkoły poprzez skrzynkę elektroniczną sekretariat@sp45bytom.pl lub przez platformę e-puap są rozpatrywane gdy spełniają warunki formalne - w przypadku gdy ich zachowanie jest wymagane przepisami prawa. Powinny zawierać wszystkie niezbędne do ich rozpatrzenia informacje, oraz
a) być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, lub uwierzytelnione w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej,
b) zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru,
c) zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
Podpis zaufany jest narzędziem udostępnianym przez Serwis Rzeczypospolitej Polskiej www.gov.pl.
link do portalu umożliwiajacego złożenie podpisu zaufanego https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER&xadesPdf=true
Sprawy związane z działalnością Szkoły Podstwowej nr 45 są załatwiane w terminach wynikających z Kodeksu Postępowania Administracyjnego z wyjatkiem sytuacji gdy określone zostały terminy szczególne w innych przepisach prawa.
UWAGA: Nasza skrzynka elektroniczna sekretariat@sp45bytom.pl jest prowadzona na serwerze zewnętrznym. Pracownicy sektetariatu nie mają wpływu na jego funkcjonalność.Zdarzają sie przypadki niedostarczenia wiadomości lub braku możliwosci jej odczytania. Prosimy o telefoniczne upewnienie się czy przesłana ta drogą wiadomośc dotarła i czy może być odczytana.